5 Simple Techniques For نمایندگی تعمیرات کولر گازی کرج

Wiki Article

خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی ال جی، شامل اقداماتی همچون شارژ گاز، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، ترمیم و تعویض اواپراتور، ترمیم و تعویض فن، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض سنسورها، تعمیر تخصصی برد الکتریکی کولر گازی، تعویض خازن های آسیب دیده، تعویض مدارهای معیوب، تمیز کردن فیلترها و کویل ها و تعویض آنها در صورت نیاز و تعمیرات در محل می شوند.

اما در نظر داشته باشید یک تعمیرکار متخصص هنگام سرویس کولرگازی فقط به شستشوی فیلتر نمی پردازد بلکه علاوه برآن یونیت خارجی را نیز کاملا سرویس می نماید موارد تخصصی مانند خازن، میزان گاز، شدت جریان مصرفی دستگاه و خیلی موارد دیگر را بررسی می کند که تمام آنها فقط پس از سرویس کامل دستگاه میسر است و شاید تعویض و تعمیر یک قطعه ساده از بسیاری از هزینه های احتمالی بعدی جلوگیری نماید.

اگر می‌خواهید کولر را خاموش کنید، می‌توانید برق دستگاه را قطع کنید.

فن بیرونی وظیفه انتقال گرمای منزل شما به بیرون از خانه را به عهده دارد. در صورتی که فن بیرونی به خوبی کار نکند سرما و خنکی نمی تواند جایگزین گرمای منزل شود و این مسئله موجب می شود که کمپرسور بیش از حد گرم here شده و در سیکل سرمایش کولر گازی شما مشکل به وجود آمده است.

خدمات ما لوازم خانگی ال جی تعمیر تلویزیون پاور تلویزیون

قبلیمرکز تخصصی و فوق تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج

این نوشته در پرسش و پاسخ تعمیرات آی بک امداد، پرسش و پاسخ کولر گازی ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

هر چند توصیه می‌کنیم خودتان اقدام به سرویس کردن کولر گازی نمائید اما در صورتی که قصد دارید از سرویس کاران استفاده کنید با توجه به ابزار‌ها و وسایلی هم که استفاده می‌کنند بیش از صد و پنجاه هزار تومان به هیچ وجه نباید برای سرویس یک کولر گازی هزینه شود.

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط متخصص سرویس کولر گازی تنظیم شود.

پس از شستشوی کندانسور و فیلترهای پنل داخلی، سعی کنید که با ظرافت هر چه تمام‌تر، فین‌ها و کویل‌ها را نیز تمیز کنید.

درصورت بروز هرگونه اختلاف نظر از عملکرد متخصص مربوط به نصب و سرویس کولر گازی معرفی شده از سوی آچاره، با هماهنگی واحد پشتیبانی یک نفر کارشناس از سوی شرکت معرفی شده و نظر ایشان ملاک تصمیم نهایی قرار خواهد گرفت.

محصولات بکو مورد افتخار تیم بارسلونا در بکو لند قرار گرفت

بنابراین مناسب ترین زمان برای سرویس کولر گازی هنگام راه اندازی می باشد.

تعمیرات آی بک امداد

Report this wiki page